Nya ögonstenar


Kom hem för en timme sedan från Farsta Centrum, Moa var lite sen så vi kom först till Farsta vid 15:30. Vi hittade en del saker, dock hittade jag inget klädesplagg. Rean iår har inte intresserat mig, hittade dock två snygga plagg från GinaTricot men de var förstås inte på rea.

Men en sak hittade jag i alla fall, spanade in dessa skor när Åsa och jag var i Farsta för snart 3 veckor sen. När jag hittade dem på DinSko var de såklart inte på rea och jag trodde inte de fanns i storlek 42 och jag var på väg att köpa ett par andra men frågade då och de hade dem i  min storlek och nu sitter de på mina fötter. Är verkligen jätte nöjd med dem och jag kan inte vänta till de blir lite varmare och ingen snö så jag kan använda dem hela tiden.

Undrar om det är mitt bästa köp 2009 men de kommer nog under för först ligger nog min blommiga kjol jag köpte i sommras. // Ida

Postat av: Åsa

Önskar jag kom i dem

2010-01-02 @ 00:12:03
URL: http://tvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu