Sorry

Hej!

Ja, jag har verkligen leggat på latsidan och inte skrivit något men jag har tappat "gnistan" ,eller vad man ska säga, och jag har inte velat skriva för det känns inte som om jag har något att skriva om.

Den här veckan skiljer sig verkligen från förra veckan, vi hade fyra prov sammanlagt förra veckan och den här veckan inget, eller jo, muntligt i svenska men det kan man inte plugga på. Imorgon har vi idrottsdag och jag ska bada och bowla, kommer sluta runt 14 och börja 9.30 så det är skönt. Sen på torsdag har vi halv studiedag och slutar efter lunch, vilket också är jätte skönt.

Idag lånade jag Twilight på skolbibloteket, dels för att jag måste läsa en engelsk bok och varför inte? Mamma har börjat läsa böckerna nu och hon är på New Moon men hon tyckte Twilight var som en blogg vilket jag inte kan förstå. Men mamma har även beställt Breaking Dawn på svenska och det kommer vara kö på den här hemma. Stina får nog läsa den först eftersom hon har läst alla först men sen ska jag läsa den.

Mamma var på studiebesök i går på Delicato och kom hem med skumbollar och chokladbollar, jag åt precis en chokladboll. Min andra idag men de är så himla goda.

Just det, jag har gjort mitt val till framtiden! Nej men jag har gjort mitt gymnasieval och jag ska sitta och åka till Spånga i 3 år. Japp ni hörde rätt, jag valde Spånga Gymnasium och då går jag på Naturbruksprogramet inriktning djurvård, sen valde jag Djurgymnasiet på Liljeholmen och då går jag på Djursjukvård och sen valde jag Samsam på Tyresö Gymnasium. Men det känns som jag har valt rätt eftersom det kändes när jag var på öppet hus på Spånga som om jag skulle få en bredare utbildning där. 

Kram // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu