Oh what a day!

Hallå!

Det känns konstigt att det är fredag idag eftersom skolan började igår, egentligen borde det vara tisdag.
Igår var det vanlig skola precis som vanligt och jag började med spanska och det var inte så roligt eftersom man inte kom ihåg någonting. Men dagen flött på och på kvällen hade första träningen för året, vi var faktist många 13 stycken vilket typ är rekord. Imorgon möter vi Sannadal i första matchen för året och jag tror vi kommer vinna för de ligger sist i serien och sensta vi möte dem vann vi med 24-13 ,har jag för mig, men man ska inte vara för kaxig för då kan det hända att man fölorar. 

Idag sjöng vi i prencip hela dagen, vi ska vara med i en konsert som är en hyllning till Marthin Luther King. Och idag övade vi med Lasse Axelsson och det var en av det roligaste personer jag träffat. Efter skolan gick Åsa och jag till centrum och Åsa köpte saker för sitt presentkort på Kappahl.

Later // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu