When you can live forever, what do you live for?



Åh, gud! Såg precis klart Twilight här hemma efter att Stinas pojkvän laddat ner den till mig.
Jag tycker den var så himla bra, visst boken är bättre som jag läste ut för ett par dagar sen och att filmen är frånskiljande från boken men det är det ju alltid och man måste tänka på när man ser en film som är baserad på en bok att det inte är samma sak.

Robert Pattinson är så himla snygg så man nästan dör och jag vill bara se filmen om och om igen. En sak som är helt klar i alla fall är att den kommer stå högst upp på min presentlista till vi fyller år, plus The Nootbook förstås.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu