Inte mycket

Det blir inte mycket uppdateringar nu men vi gör inte så mycket, jobbar bara och det är inte så roligt att blogga om. Sedan på kvällarna är man så trött att man inte orkar göra något annat än att vara hemma, fast vi springer ju ibland som vi ska göra idag, skulle egentligen sprungit igår men då var det ju skitväder så det blev inget. Vi kanske ska bada efter idag men jag vet inte, tycker att det är lite kallt.

Jag kan inte fatta att det snart gått 4 veckor av sommarlovet, känns som det åker förbi mig i ett töcken. Men det är väll bara för att man jobbar, då går dagarna ganska fort.

Nu ska jag gå och byta om inför springningen. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu