Why did I let you go?

Idag blev jag väckt av att Stina kom in i mitt rum och tvingade upp mig. Kan jag aldrig få sova tills jag vaknar? Men när jag tänker efter är det inte så lång tid kvar på sommarlovet och då vill jag inte sova bort alla dagar. Eller idag har jag ju inte så mycket för mig, skulle tycka det var jätte tråkigt att vara hemma hela sommarlovet.
Mamma och pappa är idag ute på mammas arbetskamrats båt och Stina ska senare åka till en kompis så jag blir ensam hemma. Ska som sagt gå till centrum och låna böcker, sen är jag sugen på att möta upp en kompis där och ta en fika. // Ida
"Look in my eyes, what do you see?
Not just the color
Look inside of me"
More than anyone - gavin Degraw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu