New moon, new moon, new moon

Idag gick jag upp extra tidigt för att kolla på New Moon Trailern som de släppte i natt, och den var så bra. Jag orkar inte vänta tills november, vill att den ska komma nu. Jag får rysningar och blir lite tårögd faktiskt. I boken så ligger jag precis när Bella har hittat Edward på torget och vad ska jag säga, det finns inget passande ord.


Ska snart åka till skolan även om jag skulle vilja ligga på en strand och sola och bada idag, får gå ut mellan lektionerna om det finns någon tid vill säga för all ledig tid måste gå till att öva på vår egen låt. Jag kan inte fatta att vårkonserten är på torsdag. Och tänkt att det är första juni idag, nu är det sommar! // Ida


Postat av: evelina

var uppe hela natten och såg hela galan! så toppen bra

2009-06-01 @ 08:28:48
URL: http://evelinasblogg.devote.se
Postat av: jj

Har de släppt trailern, en riktig alltså? avr hittade du den??:)

2009-06-01 @ 08:37:06
URL: http://jizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu