Sommar datum

Ännu en söndag är här och idag så har vi lite saker inplanerat. Vi ska hem till Nelly för hon ska ha födelsedagsfest. Hon säger att vi ska bada, I HAVET! Tror inte det. Även om det är varmare idag än vad det var igår. Jag har fått lite hals ont. Jag vill inte ha ont i halsen, inte nu. Jag orkar inte. Inte nu sista veckan, med balen och allt. Här kommer lite datum inför sommaren och sista veckan.
9/6 - Greatest Hits
10/6 - Avslutning och bal
13/6-16/6 - Eken cup
18/7-29/7 - Taizé
Sen så ska vi jobba i 4 veckor, dom 4 första. Kul att tjäna lite egna pengar. Nu ska jag duscha. Puss och kram, Åsa.


Postat av: erika

va e taize? :P

2009-06-07 @ 19:18:35
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu