Sommarlovet är kort

Jag tittar ut och solen skiner! Vad är detta? Det har den inte gjort på så länge känns det som. Nu tänkte jag berätta lite om dagarna som har gått eftersom uppdateringen har varit dålig. I alla fall från mitt hål.
Jag blev sjuk i fredags och låg i sängen hela lördagen och mesta delen av söndagen. Jag hade lite feber på lördagen. Så jäkla synd att bli sjuk när det är Eken cup som är så rolig att spela fast i år så verkade det inte så kul eftersom det har regnat typ hela tiden. Men vad kan man vänta av den svenska sommaren om inte regn.
Idas och mitt sommarlov blev kort eftersom Ida och jag började vårt sommarjobb idag. Vi börjar klockan 7 inne i stan så vi får inte precis nån sovmorgon. Jag somnade väldigt sent i går kväll och nu är jag ganska trött. Vi jobbar som fastighetsskötare och det är mest att man får städa och fixa i rabatter. Eftersom det var dåligt väder idag så var vi inne och städade en trappuppgång. Dammade av och torkade bort fläckar. Sen på eftermiddagen så städade vi i en tvättstuga och det var dammigt! Och ganska äckligt. Men det blev rent i slut ändå. Vi slutade vid 16 och var hemma vid ca halv fem kanske. Jag hoppas jag sover bättre idag men det tror jag för nu börjar få in rytmen. Killarna på jobbet är jätte trevliga. Ida och jag ska jobba 4 veckor men sen är det sommarlov på riktigt. Men på fredag är vi lediga eftersom det är midsommarafton och vi åker nog upp till stugan redan på torsdag men kommer hem igen på söndag. En sak till, solen försvann väldigt snabbt igen.
Ni missar väl inte Mean Girls som börjar klockan 20 på 4:an? Puss och kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu