Nytt inför sommaren

Idag åkte vi en sväng till Farsta för morfar ville köpa ett par skor på Löplabbet, Åsa och jag hängde så klart med och jag hittade det jag behövde. Gladiatorsandaler som jag spanat in förut på Eurosko fast i svart, nu blev de mina ; ) köpte även en bikini från H&M valde mellan två stycken men det blev den, tycker den är skit söt och passar mig väldigt bra. Åsa köpte en baddräkt på Stadium som jag valde ut såklart :P

Ikväll ska vi vara hemma med familjen, blir kanske lite kortspel om inte de sitter fastklistrade vid Sverige-Danmark. // Ida  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu