sunshine

Sitter och kliar på ett myggbet, fan vad jag hatar myggor, även om jag trodde att det inte skulle vara några myggor uppe i Hälsingland var de ändå där, har fått några på benen.


Idag har det varit ganska chill, jag sov länge och sedan har jag mest solat idag och läst När jag hör din röst, snyft, snyft. Läste innan maten när Edward lämnar Bella. När jag ser filmen kommer jag gråta som en liten barnunge. Vi åkte en sväng till vår kolonilott och satte lite potatis och bönor. Vi åt middag för bara en liten stund sedan och vi ska vara om en timme nere i Alby för att grilla och umgås med klassen, det ska bli kul. Nu ska jag hoppa in i duschen. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu