Little black dress(es)



Idag såg jag reklam från Kappahl i tidningen, såg klänningen på den övre bilden och blev helt förälskad men när jag klickade in på Kappahl´s hemsida och såg klänningen som den var blev den inte lika snygg men jag måste nog se den på mig innan jag bestämmer mig.

Klänningarna på nedre bilden är också från Kappahl och priserna ligger mellan 299-399kr. Jag gillar den till höger mest, är ute efter en klänning till jul/nyår och om man tittar noga är det en rosett vid axelbandet, hur snyggt är inte det?

Men jag kan redkomendera att klicka in på Kappahl´s hemsida och titta för de har fått in riktigt snygga kläder. // Ida

Postat av: Anonym

jag köpte en klänning på Kappahl idag, ingen av dom på bilderna men en jättefin ändå =)

2009-11-28 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu