Pärlor och skosnören



Igår gick vi iväg till centrum en sväng, Stina ville hitta en tjocktröja men hon hittade ingen. Jag hittade istället ett armband och ett par örhängen, har länge vilet ha ett sådant här armband och på senare tid har jag ofta lånat Åsas pärlörhängen, hittade den på Ur&pen.
Men jag var såklart dum nog att inte ladda mitt kort med pengar innan vi gick hemifrån, så jag skulle också velat kommit hem med tunikan och t-shirten på nedre bilden. Tunikan är bara så cool, mellan hållen är det typ skosnören och den kostar bara 199kr. T-shirten kostar också 199kr, vilket kanske är lite dyrt för en t-shirt, och jag har aldrig lyssnat på Rolling Stones men märker är himla snyggt. Kanske jag tittar in på Lindex här i veckan och slår till? // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu