Det gör ONT!

Fy fan vad jag har ont överallt. Har träningsvärk sedan i torsdags men den börjar gå över. Sedan så gör det ont varje gång jag vrider på huvudet, nacken är helt död. Hade redan ont i den innan konserten men eftersom det var en rock konsert förstår ni nog varför jag har mer ont. Sedan i fredags så har jag också ont i halsen, jävla skit. Jag var förkyld för inte alls länge sen, varför måste jag bli det igen.

Nog klagat. Konserten var jätte bra, den slog inte Takida men bra var den. Plan Three och Corroded var bäst. Stod längst fram, vilket var AWSOME! Jag fick ett plecktrum.
Jag skulle egentligen jobba i kyrkan idag så jag åkte dit, det var ingen där men jag väntade i 30 minuter. Kom fortfarande ingen så jag åkte hem, vad ska jag sitta där för om ingen kommer. SÅ jag följer med på körrepet istället fast jag ska inte sjunga men det är bra ändå. ♥Åsa
P.S. Ingen bild eftersom internet suger just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu