Saknad


Igår kväll drog ett moln in över Tyresö, trodde närstan det var molnet från Island och just nu drar ett till tiktigt grått moln in, hur ska det här sluta?
Vanlig dag idag och som vanligt sitter jag med plugg, har matteprov på fredag och känner mig inte säker på något.

Kom på varför vi vill se musikalen så många gånger, dels den är ju jättebra och man känner måmga personer. Men jag kom på igår att jag är väldigt avundsjuk på dem för det var så himla kul när vi gjorde det och jag saknar det som in i helvetet! Men får sitta och njuta av den en sista gång ikväll // Ida

Postat av: Bakfia

Hej!

Ja, jag går på Viktor Rydberg Gymnasium i Stockholm, på samsam linjen:)

2010-04-19 @ 22:47:35
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu