Silver, turkos & vit


Gjorde som jag skrev fredags, gick in på lite affärer när jag fick tillfälle idag och så hittade jag dessa tre: Den i mitten är från H&M och kostade 49,50kr (fattar inte att de tar 50 öringar, skulle inte de försvinna) och den är ganska stor, fanns även i vit men jag gillade den här mer.

De andra två hittade jag på Glitter, gillar den till vänster mest för den är så himla sött. De kostade 79, 90kr respektive 69,90kr.
Lite negativt med Glitter var at de hade mest bara små storlekar eller så har jag stora händer (?) medans H&M hade S, M och L så det var mycket enklare att hitta rätt där.

Hann inte gå in på Ur&Penn så det får jag göra någon dag men nu har jag ju gjort av med 200 spänn så jag kanske ska vänta? // Ida

Postat av: erika

åh, jag gillar den turkosa :O hur kan den ha undgått mig? känns som att jag är inne på h&m hela tiden!

2010-04-18 @ 22:44:27
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu