Sov gott

Imorgon ska jag vara hemma men jag har skola hemma, ska plugga matte, engelska och svenska. Borde också plugga idrott för jag har ett idrottsprov på torsdag. Har ingen kör imorgon så Ida och jag ska gå på musikalen en sista gång, det är väldigt bra! Plus så ska jag till frisören vid 13 men som vanligt ställer jag klockan på 8. Många tycker säker det är jätte konstigt att jag går upp så tidigt men jag har saker att göra plus att jag ska upp tidigt nästa dag. Det samma är att jag snart kommer gå och lägga mig, jag vet inte vad jag ska göra och jag är trött. Sitta upp vid datorn känns väldigt onödigt. Då säger jag godnatt, ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu