It´s not the fall that hurts


Igår hade vi skitkul med Helena och Nelly men det har vi alltid, träffas inte ofta nog tjejer! Kollade på två filmer; Ella den förtrollade och Bröderna Grimm. Har inte sett den andra filmen fast vi har haft den hemma ett tag, riktigt bra i alla fall.

Idag ska jag klippa mig vid 14, har tänkt kort i nacken och långt fram och med ”hellugg” eller vad det heter. Ni får se sen. Åsa ska möta upp mig i centrum sen för inköp av lite skolgrejer och jag ska fylla på mitt sminkförråd med lite nytt. Den här veckan får vi ta hand om Rulle så han måste ut på en promenad nu // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu