Fördelar vs. nackdelar


BILD; Anki´s FB, från festen i lördags :) Jess, Julia and moi
Dagen har varit både bra och dålig, de bra först:

  • Skrev ett prov i samhällskunskap för att komplicera upp mig, det kändes bra så jag hoppas att det min lärare också tycker det.
  • Spelade Tecknet med Julia, Camme och Jonna, det var hur länge sen som helst, plus att jag och Camme vann.
  • Julbord i skolan
  • Lärde morfar att spela bowling på Wii Sports  :)

De dåliga:

  • Hade värsta håltimmen pga att svenskan utgick
  • Hann knappt ha någon mikrobiologi pga julbordet
  • Tittade på film på engelskan så man kunde lika gärna åkt hem
    Väldigt fullt på bussen hem

Sammanfattningsvis har dagen varit ganska bra ändå, nu blir det Kenza&Tyra Show // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu