Glömsk

Idag när jag kom hem så tog jag en banan och gick upp och satte på datorn. Tänkte att jag skulle lyssna på lite nya Green day låtar och rensa lite bilder, kanske jobba lite matte. Jag gick ned för att slänga bananskalet så ser jag att Rulle är hemma. Jag blev helt ställd, vad gjorde han hemma? Sen kom jag på att det är tisdag och då är han hemma. Så det var bara att sätta på sig kläderna igen och gå ut med han.
Fattar inte att jag kunde vara så glömsk men jag gick aldrig det hållet genom köket så jag kunde se han heller. Ibland är man helt enkelt glömsk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu