Good things always comes to an end


BILDER: Luddes & Co Hundcentrum Ihopsatt i Picasa3 av mig
Då har jag gjort min sista dag i Bromma och det var väldigt ledsamt att gå därifrån idag, kommer sakna alla men de senaste veckan blev jag väldigt fast vid Donna som är på det nedre collaget nere till höger för hon är så himla go!
Hittade bilder på nästan alla hundar, de enda som jag kan komma på är Ludde, Queenie och Wesper men Wesper började den här veckan så det är ju inte så konstigt.

Fick ett väldigt bra omdöme av Brigitta plus presentkort på SF BIO på 120kr som jag inte hade räknat med och jag känner bara att jag måste åka och hälsa på någon gång fast jag lovar inget. // Ida
P.S Loue stavas Louie, råkade stava lite fel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu