Hej i mitt vinterland


BILDER: December 2009
Ska alldeles strax ta och gå ut en sväng med Rulle i det kalla vädret. Snöar inte så mycket just nu så det är ett plus i alla fall. Idag hade jag prov i djursjukvård, muntlig bokanalys i svenska och hörövningengelskan. Allt kändes bra så jag får hoppas att lärarna blir lika nöjda.

Pappa och Åsa åkte och tränade för en stund sen men jag följde inte med för jag ska träna imorgon då jag är lika som i tisdags ledig. Funderar på att gå på ett spinningpass kl 12 annars blir det väl gymmet // Ida


Postat av: Erika

sv: Det är bra, haha.. måste ju få se dem ;D

2010-11-25 @ 23:44:36
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu