Söndagsmusik; tAKiDA

BILD
Trodde nästan Ida inte skulle låta mig ha tAKiDA som Söndagsmusik men det fick jag.
Bandet bildades 1999 och kommer från Ånge. Hittills har de bara släppt tre album, Make You Breathe, Bury The Lies och The Darker Instinct. Personligen så är The Darker Instinct det bästa albumet.
tAKiDA är så sjukt bra live, om man tycker de är bra på skiva så är det ingenting mot vad de är live, så jävla i helvetets bra. Jag glömmer aldrig 28 november förra året, totally amazing! Vill verkligen se dem igen! Har grymt svårt att väja vilka låtar jag ska lägga upp men jag är ganska nöjd. ♥Åsa
As You Die-♥Favorit!
Evil Eye
Trigger
Feeble Pride

Postat av: Malin

Hej Hej!



Nu behöver vi allas hjälp att sprida budskapet om Takida! Kolla in http://www.facebook.com/event.php?eid=135628463160724, gå gärna med eller skriv om det i bloggen.

Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu