7 oktober


Bilder från i måndags men de var värda att lägga upp :)
Har nu suttit och pluggat matte en stund, min lärare var snäll och sa att vi inte hade någon lektion igår men då måste man jobba hemma.

Igår var jag och mamma på spinning med 3 block, 5 låtar i varje. Andra blocket var så himla jobbigt. Trodde aldrig låten som vi körde mest tyngd på skulle ta slut! Men det gjorde den såklart och det kände riktigt skönt efteråt även fast jag knappt kunde stå ^^

Åh just det, hade värsta morgonen idag. Vaknade kl 8.15 av att Rulle skäller, hör sedan på radion att pendeltåget mellan Karlberg och Sundbyberg inte går vilket drabbar Bålsta-linjen (den jag tar). Går upp och skyndar mig för att ta en tidigare buss men missar den så går hem och tar cykeln till centrum som vi bor ca 5 minuter ifrån (2 med cykel) och hinner med en annan buss. Sen kom det stora delemat vad jag skulle göra nu. Träffade JuliaGullmarsplan och vi tyckte det bästa var att åka till Brommaplan och ta bussen där ifrån till Spånga. Det gick väldigt bra och vi hann till skolan i tid. Det sämsta var dock att när vi nästan var framme i Bromma smsar den andra Julia i min klass att pendeln går igen // Ida  

Postat av: Christian

Hej,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med er för att diskutera ett samarbete jag tror ni skulle vara intresserade av. Hittade tyvärr ingen E-mail adress så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian

Pronto för Disney Channel

2010-10-08 @ 16:11:42
URL: http://youtube.com/disneychannelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu