S.H.O.E.S


Igår ville jag så gärna ha Åsa´s boots men hon tillåter inte (för vi går olika, vilket jag inte håller med om) Var ju inne på i augusti att köpa ett par höstskor men det blev inte så, men tänkte igår att jag kanske skulle göra det. Tjänade ju 500 spänn i helgen så varför inte?

Jessica följde med mig till DinSko efter skolan där jag hittade de svart ankle bootsen och det var kärlek vid första ögonkastet. Åh, vad jag tycker om dem! Ganska höga är de också, 9,5 cm, men de struntar jag i. Det är inte jag som är lång, alla andra är korta.

I mina drömmar gick jag också hem med de beiga ankle bootsen också. Så himla snygga men klacken är lite för smal för att jag ska kunna gå i dom. Jag vet det ända sättet är att träna men tycker även att 12 cm är lite för högt // Ida

P.s
Det är ingen dragkedja på mina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu