Förjävla orättvist

Det är så otroligt orättvist! Alla säger att det är så bra att vara lång men det finns verkligen grymma baksidor med det! Som Ida sa var vi inne i många jeans butiker men det finns ingen storlek som passar, DE ÄR FÖR KORTA! Det är så irriterande att alla butiker har förkorta jeans. Ofta är den största storleken 34 på längden och jag behöver 35-36, 35 vore perfekt men finns det? NEJ! På midjan behöver jag väl ca 33-34 men det finns knappt det. När vi var på J.C. så provade jag ett par herrjeans och de var rätt i längden men jag vill inte ha herrjeans, vilken tjej vill ha det?
Samma sak gäller skor, inte finns det i min storlek heller. Det är inte så konstigt att jag HATAR att shoppa jeans och skor för det finns aldrig några som passar. Om jag fick önska skulle jag vara minst 1 dm kortare, då skulle jeans inte vara för korta och jag skulle ha mindre fötter.
Naturligtvis kan jag ha jeansleggings men vem blir inte lite trött på det efter ett tag. JAG VILL HA RIKTIGA JEANS! Jag mår dåligt av det här, när jag tar med några jeans in i provrummet vet jag redan att det inte kommer passa, sedan när man provar de och de inte passar, känns det som att det är MITT fel att de inte passar fast jag vet att det är jeansens fel.

Visst är det hemskt att vara ca 165 cm lång och ha storlek 38 i skor? Visst är det hemskt? Vill du byta? FAN VAD JAG HATAR DET!

Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu