"I just came to say hallo"


Lite chill innan matten - Anna, Jonna, Sofia och Rebecka ^^
Fattar inte att jag alltid är så pigg när jag vaknar på måndagar men hellre vakna pigg än trött. Lång dag som vanligt på måndagar men fick sluta lite tidigare.

Kvällen har fortsat som vanligt med kör, julrepertuaren som går nu då vi har vår egen julkonsert den 20 dec. Så vi sjöng igenom hela Luciatåget och fortsatte sedan med de vanliga jullåtarna.

Imorgon har jag en kort dag iaf, har egentligen bara en lektion och den börjar 08.10 men det är matte c så måste verkligen gå. Sen ska Camilla och jag jobba på projektarbetet // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu