Nya älsklingar




Jeansen: Blev ett par svarta jeans men med lappar som ni ser. Det var väldigt bra på Weekday iaf och många storlekar och olika jeans fanns. Fattar inte att vi inte varit där förut. Prövade en hel drös med jeans men blev till slut dessa, lite långa men hellre det än för korta. De var dock inte på rea så jag fick betala 400kr.

Skorna: Äntligen mina! Underbara älsklingar som gör mig 1,94. Går ganska bra att gå i dem, får ont efter en liten stund men ska ha på mig dem 24/7 nu. Gick ner i storlek 40 istället för 41 vilket tyder på att mina fötter krymper, lyckorus // Ida


Postat av: Stina

Det gör mina med! kommer väl snart ner i 39 tappar hakan synd bara att jag bor så långt bort, hade ju lånat skor hela tiden om jag var hemma fortfarande =P

2011-01-07 @ 23:08:20
Postat av: Erika

Sv: Inte för flickig? ;)

nu blir jag fett taggad på att köpa jeans! sen mina svarta sprack utomlands :P provade ett par najs på weekday men de hade dem inte i min storlek, de var ganska stretchiga så jag behövde 27, och de var såklart slut.. yeaaay....

2011-01-08 @ 00:38:41
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu