Små arbetskompisar

Idag var jag ensam på jobbet eftersom Milagro var hemm och vabbade. Jag kan känna ibland att jag inte riktigt passar in i jobbet eftersom jag jobbar med två vuxna. Då jag har jobbat förut har jag jobbat med Ida eller andra tjejer i min ålder så jag har lite svårt att hitta samtalsämnen, t.ex. Men nu är det bara två dagar kvar. Rensade ogräs hela dagen. Var i skuggan hela tiden så det blev inte så varmt. Sen fick jag hjälp av några av grannbarnen som var ute på gården och promp ville veta vad jag hette och varför jag plockade ogräs. Det slutade med att de nästan tog över mitt jobb. Nej, skojar men de ville hjälpa till och inte stoppar jag dem när de vill rensa ogräs. ♥Åsa

Typ hundra år gammal bild på Ida och mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu