110317



BILDER: Våren är på väg! / Etologisk studie av Miniknorr
Dålig uppdatering av mig men skolan måste gå före nu men kan pricka av saker varje dag vilket är otroligt skönt men samtidigt får man nytt varje dag. Ska också försöka träna och jag blir så arg när jag inte hinner allt. Har så mycket att göra att jag inte hann förja med mamma, pappa och Åsa när de åkte till Friskis kl 19.30 så jag ska gå ner och köra till DVDn.

Imorgon ska jag och Jessica göra en guidning, det blir min första och den blir på engelska, snacka om jag är nervös! Men det går nog bra, förhoppningsvis // Ida

Bara 14 dagar tills vi fyller 18!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu