Bra dag

Idag känner jag mig väldigt duktig!
Gick upp kl 8 med Ida och vi åt frukost och drog sedan till friskis och gymmade. Efter så åkte Ida till skolan och jag åkte hem till hunden. Tog en långpromenad med Rulle innan jag åt lunch och åkte sedan till skolan. Mötte upp Carro och Bella på gullmars för jag skulle visa vägen hur man går till skolan eftersom de kommer stänga av tunnelbanan 21 mars-september någon gång. Jobbigt men det tar ca 10-20 minuter att gå så man överlever. Nu måste jag sluta, ska ned och göra mat. ♥Åsa
Längtar tills man kan se vitsippor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu