Nu kör vi - Klädutmaning



Kavaj - H&M | T-shirt - Cubus | Jeans - JC (Nya) | Skor - Nelly Shoes | Smycken - blandat |
Har länge funderat visar jag ska ta mina "outfits-bilder" och nu har jag det - trappan! Inte det bästa ljuset men men. Bra ställe eller vad tycker ni?

Nu kör jag igång klädutmaningen med mig själv i alla fall, skrev om det för ett tag sen men nu ska det bli verklighet och dokumenteras här på bloggen. Utmaningen är att använda alla mina kläder i garderoben (säsongsbetonat!) innan jag köper nya. Men (!) tänker ni säkert - jag köpte ju precis två par jeans. Tillåter nämligen mig själv köpa kläder om det absolut är nödvändigt.

Nu får ni se mina nya jeans och mina älsklingsskor, första gången de visas upp. Gör som hela outfiten // Ida


Postat av: Åsa

Jag tycker det var ett jätte bar ställe, varför har vi inte tänkt på det tidigare.

2011-11-15 @ 16:54:04
URL: http://tvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu