Plugg onsdag

Här ligger jag fortfarande i sängen en onsdag. Eftersom resten av klassen är ute på praktik mellan onsdag-fredag så har vi som ska åka utomlands inga vanliga lektioner och idag fick vi inte vara i bageriet, så jag bestämmde mig för att vara hemma och plugga istället för att åka till skolan och sitta där. Det är bra att jag år hemma idag också, stukade nämligen foten igår på idrotten. Inte så himla farligt men det gör ont ändå. Nej, nu ska jag äta frukost. ♥Åsa

Postat av: L i n n e a s b l o g g

om du gillade listan borde du kolla bloggen jag länkade, finns massa bilder där! :)

2011-10-19 @ 19:37:18
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu