110901




BILDER:
1 skolans blogg, 2&3 Mobil
På översta bilden kan ni se griskultingarna från skolan, så sötta!

Igår gick jag, Jessica, Julia och Camilla ut. Vi hamnade på SOMMAR igen men det var lika bra som förra gången. Vid 22 spelade något band, som jag inte kommer ihåg vad de hette, och de var bra men de spelade väldigt högt så nu tror jag att jag har tinnitus på vänster öra :/ Vi avslutade kvällen med hamburgare på Donken iaf.

Hade bara Religonkunskap idag och imorgon ska jag bara ha Matte C så får se om jag pallar mig till skolan eller inte ^^ // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu