Hej mitt vinterland

Lite samlade bilder från helgen.
Bussen var bara 40 minuter sen upp till Bollnäs och det var bra med tanke på vädret som var. Minimal sikt och snöigt. Sedan fortsatte det att snöa hela lördagen men idag har det varit fint. Samma väder som här i Stockholm. Jag har fyllt frysen med lussebullar, kalops och lasagne till mormor och morfar. Jag och morfar var och handlade och så städade vi. De blir så glada när jag kommer så det blir nog en tripp i början på januari också. 
By the way, den där pepparkaksdammsugaren var ingen hit. Visst jag gillar pepparkaksdeg men inte så, 2/5 skulle jag säga om jag ska sätta betyg. Trevligt med lite adventskänsla när jag kom hem också. Nu ska jag duscha och sen blir det sängen. ♥Åsa
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu