Back from the north

Varit ett himla rännade fram och tillbaka - en vecka i Italien, hemma några dagar, Storbritannien en vecka, jobb i en vecka och sedan Norrland i lite mer än en vecka är jag nu slutligen hemma och kommer vara det ett tag fram över. Har inga planer på att åka någonstan just nu iaf ^^

Flög hem från Umeå idag eftersom jag ska jobba imogon och tre veckor framåt. De andra har lyxen att stanna kvar bland myggen så huset är helt tomt. Åkte och handlade direkt när jag kom hem, för kylskåpet gapar tomt, tvättmaskinen har satts igång och lite snabb middag på det så är jag nöjd. Mest nöjd över att det är myggfritt är jag väl, mina ben är sönderbitna // Ida

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja världen är verkligen bra liten :)

2012-07-23 @ 09:26:48
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu