Bland råttor och möss

Riomaggiore
Kl 07.00 befann jag mig i måndags på Karolinska Institutet igen för att jobba. Fick nämligen sommarjobb där efter min praktik. Inte det roligaste men gör det jag är utbildad till iaf. Börjar 07 varje morgon och slutar runt 15, pappa är snäll och skjutsar mig så slipper ta bussen tidigt. Synd att han går på semester nästa vecka...
 
Ikväll blir det Sommar! som sagt, även om jag ska jobba imorgon (ung som man är) Ska äntligen få träffa bästa Jessica och Julia igen, som jag längtat! Tar bilen så det ska gå lite snabbare att ta sig hem // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu