Dagarna rullar på

Rebecka, Julia och Cecilia
Jonna, jag, Tobias och Lucas
Veckan har rullat på bra, stressigt och struligt på jobbet att gjort att jag varit ganska död när jag kommer hem. Julia höll mig sällskap i torsdags iaf, Blev prat, skratt och Harry Potter 6. 
 
Efter jobbet igår drog jag och Isabelle in till stan för att vänta på att klassåterträffen skulle börja (skulle inte hinna åka hem) solade på plattan och käkade på Max med Tobias innan de andra droppade in. Blev inte så många men det spelar ingen roll. Rebecka fick sedan med sig nästan alla till Sommar! varpå jag och Julia sedan drog en sväng till Soft en sväng men var endå hemma innan 02.
 
Dagen fick en bra början då jag skulle åka och hämta Tobias. Någon hade gjort inbrott i vårat garage och slagit sönder en bakruta på mammas bil. Sådär super kul. Men sånt händer.
 
Ikväll blir det Göta Källare men först förar vi hos Sofia för "ikväll skiter vi i allt" // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu