...

För en gång skull är Åsa mer aktiv på bloggen än jag :P men hinner inte med allt plugg, blev dessutom sjuk i måndags. Då var det lite känning i halsen, sen kom förkylningen också och idag mår jag rent ut sagt skit! Sov som mest 4 timmar i sträck inatt, använder upp x antal näsdukar i timmen och knarkar piller och halstabletter. 
 
Livet blir lite bättre när jag får träffa mina fina tjejer. Jessica kom hem i onsdags så har träffat henne både torsdag och fredag. Ska visa fina tårtan hon fick sen :) 
 
nu: vila och försöka tränga bort att jag har tenta i matte på fredag // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu