Första februari

Sitter och chillar på jobbet och väntar på Carro. Har jobbat färdigt för idag. Igår var det tur och retur till Kristianstad för att kolla på gesällutbildningen. Det gick bra och jag känner mig lite lugnare. Är sjukt nervös inför det praktiska intagningsprovet men efter att ha pratat med Marcus och Sofie så känns det bra. Mamma gav mig en ljudbok, jag valde att lyssna på "50 nyanser av honom". Gud vad huvudpersonen är feg, fett irriterande. Om man tycker Bella är feg eller irriterande så vad är då hon? Men men, har inte kommit så långt så vi får väl se ❤Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu