Senaste nytt i garderoben

 
Idas köp: 2 jeansLevi´s, sjukt nöjd. De sitter som ett smäck, fick dessutom båda för 1200 tummar upp för det | Kjol, H&M. Man kan väl säga att Åsa och jag köpte kjolen tsm, bara att vänta på at snön försvinner | Skor, Belle shoes. Mina nya älsklingar. Fick dem till halva priset. 
Åsas köp: Både den grå och den rödoranga träjan är från H&M, kostade 149 kr var. Superfina och gillar dem jättemycket. Köpte även 2 par jeans från Levi´s jag med på rean för 1200 kr, ett par mörkare med hög midja och ett par ljusare. Mina skor kommer också från Belle shoes, mina första höga :). Är lite ovant att gå i dem men övning ger färdighet! 300 kr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu