Härligt slut på helgen och fantastisk början på veckan

(Ni ser alla bilder först på min instagram: iiddalundberg)
Idag tatuerade jag och Moa oss!! Ont gjorde det men så värt, är verkligen super nöjd och Daniel på Swahili Bob gjorde ett superbra jobb.
 
Collaget ovan är från igår. Åkte in till stan med Moa, köpte sista delen i TheTwilightSaga så nu är samligen komplett (har inte hunnit se den än dock) Vi gick sedan på bio och såg "Du gör mig galen" vilket var en helt okej film inte super bra enligt min åsikt men bra skådespeleri. Nu: sängen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu