141216

Är så dålig på att ta bilder, måste bli bättre!
En vecka, eller 3 dagar snarare, sen är det jullov! Förra veckan var riktigt produktiv. Var i skolan två dagar, måndag och torsdag, pluggade hemma tisdag och onsdag och så fick vi fredagen schemafri. Det blev mycket plugg med Musikhjälpen i bakgrunden. Hann även träna en del innan jag åkte ner till sthlm på torsdagskvällen. Helgen bjöd även den på ganska mycket plugg, mest inför årets sista tenta som är imorgon. Hann även träffa Camilla, äta på O'Learys och se sista Hobbit med Oscars familj och panta massa burkar. Jag är nämligen Emelies pantare då hon ger bort all sin pant till mig och Oscar när vi väl åker och hämtar den, vi fick ihop 345kr igår så det blev middag betald på Max. Oscar åt hela tre hamburgare :P Sen avslutade vi helgen men att se två avsnitt av nya serien Marco Polo på Netflix.
 
Nu har jag bestämt mig för att sluta tentaplugga, är inte speciellt orolig inför tentan men det beror på vilka frågor som kommer imorgon så är lite nervös. Men nu PH och sängen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu