Semestervecka nr 1


Lite mixat från förra fredagens utgång och veckan som gått.
Min semester började med inflyttningsfest och en lite kaosartad utgång som till slut slutade bra :P Bakisdag på lördagen och sen riva-loft-dag på söndagen. Resten av veckan har jag varit i Tullinge och bara slappat med världens bästa. sovit länge, gått på bio och bara myst då vi inte ska ses på en vecka nu. Spenderade också en kväll hemma med Moa, Helena och Sofia. Åt och snackade skit, som det ska va ^^
 
Idag fyllde jag i min tatuering och sen åkte jag med föräldrarna och mormor upp till stugan, är här tills måndag/tisdag innan vi åker längre norrut // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu