An amazing start to this summer

Åh vill tillbaka till i lördags och David guettas avslutning av summerburst 2014. Helt underbart! Vädret var med oss, lite blåsigt och lite kallt men så länge man stod framför scenen och det var packat med folk så gick det bra. 

Imorgon jobbar jag min sista dagen innan det blir semester, woho!! Blir upp till stugan som vanligt, grönbergarna ska med också så det blir riktigt roligt. Vad som är mindre kul är att jag åkt på super förkyldning men att jag skulle få ont i halsen efter två dagar av summerburst och sedan konsert var väntat. Tur att det går snabbt framåt iaf. Tänk snart åker jag till Tyskland med bästa kören!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu