150421

En liten bild från helgen, tagen i Orminge när jag och Oscar skjutsade hem Mia och Filip i söndags. Får en att längta till sommaren och sitta och grilla. 
Ja, veckorna rullar på efter lovet. Har varit väldigt mycket hemma hos Oscar, knappt sovit i Uppsala alls ibland undrar jag varför jag bor här alls :P Den här veckan har det varit tentaplugg inför tentan i markfysik imorgon, hoppas att det kommer gå bra.
 
Jag och Stina var äntligen tillbaka på boxen igår efter ett uppehåll på drygt en månad pga sjukdom, lov och att jag inte varit hemma. Riktigt jävla jobbigt var det! Körde ett pass i gymet på förmiddagen idag innan jag möte upp Johanna och Micaela för att plugga ihop.
 
Nu blir det lite mer vänner innan jag läser igenom allt en gång till inför imorgon // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu