150427

Åter en ny vecka. Det märks verkligen att våren är här nu, sol i princip varje dag. Invigde min jeansjacka när jag gick och handlade i onsdags, eftersom jag var så duktig och gick hela vägen till Willys fick det bli en lyxshake på Max som ligger bredvid ^^ 
 
Nu när markfysiken är klar har vi fortsatt med markkemi och markbiologi. Hade en riktigt tung dag i torsdags med 7 timmars föreläsning, på slutet var man inte alls speciellt pigg. Hade en lite lättare dag i fredags då jag bara gick 8-12, hade dessutom bakat kakor så det gick hur lätt som helst ;) Fixade nya naglar efter skolan innan jag åkte ner till Sthlm och träffade Julia och Camilla. Resten av helgen bjöd på plugg (både inne och ute i solen) middag och bio med Oscar och en glass i solen med Jessica
 
Denna vecka är bara tre dagar lång då det ju är valborg på torsdag vilket betyder ledig! Ska spendera en bit in på eftermiddagen här i Uppsala innan jag åker till Sthlm för konsert med Åsa. Sen åker jag nog med Oscar till Norrtälje för att hjälpa till att riva ut kök på hans landställe // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu