Hej igen!

Här har det inte varit mycket liv sedan vi åkte till Barcelona. Ska skriva ett separat inlägg om det sedan då vi är klara med flytten. Jag och Sandra lämnar Tallrisvägen imorgon för att flytta till Varberga. Längre till skolan blir det men det ska nog bli bra. Kom tillbaka till Örebro igår efter ca 3 veckor i Stockholm, då räknas Barcelona in. Olle kom och hälsade på i hela fem dagar och fick träffa hela familjen och många av mina vänner och de tyckte jag har gjort ett bra val <3
Midnattsloppet sprang Ida och jag i lördags, under timmen blev tiden vilket var vad jag vill, stolt!! Nu håller jag på att tvätta och så måste jag sätta igång med att packa. Kram Åsa 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu