151223

Dan före dopparedan, året är ju nästan slut. Rätt sjukt alltså.
 
Har jobbat min sista dag för den här veckan, är tillbaka som "vanligt" på KI. Jobbar även mån-ons nästa vecka.
 
Sista skolveckan då? Lämnade in sista obligatoriska övningen i GIS-kursen sen blev det projekt resterande. Vi skrev det sista i söndags så nu är det jullov ordentligt 😊 fast körde lite julavslutning redan på tisdagen då jag och några kompisar gick ut och dansade på nation. Hade även julmys hos mig på onsdagen för att önska alla God jul.
 
I fredags åkte jag till sthlm. Spelade biljard med Camilla och Tobias på kvällen och på lördagen åkte jag med mamma och pappa till Örebro för att lyssna på Åsas konsert. Så duktig så ^^ I söndags blev det julpynta för hela högen. 
 
Efter första jobbdagen var det julmiddag hos familjen Grönberg, Åsa och Olle kom också till sthlm då. Igår kväll julmyste jag med Julia, Jessica och Camilla så lite julkänsla har man inför imorgon // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu