Snart 16

Hej! Är hemma ensam nu för Ida jobbar och föräldrarna åkt norrut men det är kanske bara bra för då hinner jag plugga lite. Ikväll så kommer Helena över för middag och bastumys, hennes födelsedagspresent från Ida och mig. 

Julafton spenderades i Uppsala hos Stina, vi var 10 personer och det var riktigt mysigt och en perfekt julafton, bortsett från att Olle inte var där, hehe. På juldagen så var Nordharna över på middag. Länge sedan jag träffade min moster och morbror och Emil så det var kul. I lördags så blev det en sväng på stan, nya jeans och träningstrosor köpte jag. Sedan gick Ida och jag på bio och såg sista hunger games. Har inte läst böckerna så tycker att de två sista filmerna har varit lite sega. 

Imorgon åker jag tillbaka till Örebro och min älskling, saknar han så mycket. Ska försöka skriva en årsresume också. Blir jobb och nyårsfirande såklart. Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu